Τα θέματα που αναπτύσσονται μέσω της υλοποίησης των εκπαιδευτικών μας δράσεων στηρίζονται σε βασικούς πυλώνες της σύγχρονης παγκόσμιας εκπαίδευσης.
- Την οικολογία
- Την εκπαιδευτική εξωστρέφεια
- Την κοινωνική ευαισθητοποίηση και το μείζον πρόβλημα του ρατσισμού
- Την καλλιέργεια της συναισθηματικής νοημοσύνης
- Την ιστορία και τον πολιτισμό
- Την ετερότητα και την αποδοχή της
- Την σχολική βία και εκφοβισμό αλλά και την αντιμετώπισή της
Ποιες φάσεις συνθέτουν τη δράση μας
Τα εκπαιδευτικά προγράμματα διαδραστικού κινηματογράφου ολοκληρώνονται σε τρείς φάσεις.
Σε ποια σημεία εξειδικεύεται η εκπαιδευτική μας δράση
Η δράση μας δεν αποτελεί υποκατάσταση ή αντικατάσταση του εκπαιδευτικού ή του μαθήματος, πράγμα αδύνατον άλλωστε.
Βοηθά στην ευαισθητοποίηση των παιδιών, μεταφέροντας τους εκπαιδευτικά μηνύματα, με τρόπο που δραστηριοποιεί το ενδιαφέρον τους για βασικά θέματα της σύγχρονης παγκόσμιας εκπαίδευσης, διευκολύνοντας έτσι το έργο των εκπαιδευτικών μέσα στην τάξη.
Θεωρώντας την εκπαίδευση μια κομβική και ουσιαστική διέξοδο για τα σύγχρονα προβλήματα της ανθρωπότητας, αλλά και ένα παγκόσμιο στοίχημα για τη λύση τους, πιστεύουμε ότι η συνεργασία των εκπαιδευτικών της παγκόσμιας εκπαιδευτικής κοινότητας, θα αποτελούσε κοιτίδα μιας αρχής κοινής αντιμετώπισης των προβλημάτων και της οικοδόμησης ενός καλύτερου μέλλοντος.
Ο διεθνής χαρακτήρας των προγραμμάτων μας και τα πανανθρώπινα στοιχεία που αποτελούν τη βάση τους, η συμμετοχή και η ψυχαγωγία, πιστεύουμε ότι θα αποτελέσει κοινό όχημα για τους μαθητές και τις μαθήτριες σε σχολεία της Γαλλίας, αλλά και της παγκόσμιας κοινότητας. Η δράση μας έχει σαν στόχο να βοηθήσει τα παιδιά στην αποδοχή της ετερότητας, της διαφορετικής θρησκείας και πολιτισμικής ταυτότητας των ανθρώπων.
Εκπαιδευτικά μέσα
Εκπαιδευτικά
αποτελέσματα
- Οι μαθητές μέσα από την συμμετοχή τους στο πρόγραμμα ευαισθητοποιούνται, αναπτύσσουν και καλλιεργούν το ενδιαφέρον τους για το θέμα που παρουσιάζεται .
- Σε εκτενέστερο επίπεδο, μαθαίνουν χρήσιμες πληροφορίες για το πώς μπορούν να δράσουν με θετικό τρόπο σχετικά με το θέμα που παρακολούθησαν.
- Μέσα από το ψυχαγωγικό παιχνίδι εμφυσούνται στους μαθητές σκέψεις και συναισθήματα για το σχετικό εκπαιδευτικό ζήτημα. Έτσι, πετυχαίνεται από την μια, μια παιδαγωγική ευαισθητοποίηση αλλά και παράλληλα μια ψυχαγωγική μάθηση που καλλιεργεί την ομαδοσυνεργατικότητα και κάνει τους μαθητές να διασκεδάζουν με μοναδικό τρόπο.